Detailing

Tym razem odświeżamy lakier na leciwym Audi A4 B6 2002r.

Cała masa ludzi, w tym część moich znajomych, twierdzi, że 18 lat to dobry wiek dla dziewczyny, nie dla auta. No cóż, w niektórych przypadkach to prawda… Ale widziałem brzydkie 18-tki, a wiek ich za bardzo nie ratował ;p A już tak na poważnie, to nie wiek auta się liczy, a stan w jakim jest. Jeśli przywiązujemy się do swoich aut, albo chcemy aby nasze auto wyglądało na młodsze, bardziej zadbane, droższe, warto zadbać o lakier. Podniesie to wartość auta, niekiedy o kilka tysięcy. Przesadzam? To przypomnij sobie ile razy kupiłeś coś bo ładnie wyglądało, było estetyczne, czy fajnie się świeciło. Większość ludzi kupuje oczami 🙂 Taka korekta lakieru jest najbardziej korzystna kiedy na aucie „widać już zmęczenie”. Co prawda oznacza to więcej pracy dla mnie, ale i efekty są znacznie bardziej zauważalne. Prezentowane Audi nie było w tragicznym stanie, lecz wg mnie korekty lakieru nie widziało przez 17 lat.

Oto zdjęcia przed myciem

Po myciu. Widać jak zachowuje się woda na lakierze bez wosku.

Defekty lakieru z bliska

Efekty pracy. Lakier po polerce one step i wosku hybrydowym.

Zachowanie wody na mokrym lakierze. Piękne kropelkowanie.

Filmik prezentujący właściwości hydrofobowe wosku. Pamiętajmy, że na lakierze po korekcie efekty są znacznie lepsze w porównaniu do wosku położonym na tylko umytym lakierze.

Zapraszam na mój kanał na YT

Interesują Cię wynalazki i zabawki dla dużych chłopców?